Myynti ja markkinointi

Tarjoamme myynnin kehittämistä ja markkinoinnin suunnittelua palveluna, joka auttaa sinua kasvattamaan myyntiä.

Ota yhteyttä

Myynnin kehittäminen

Asiakaslähtöinen myynnin kehittäminen palveluna tarkoittaa lähestymistapaa, jossa keskitytään asiakkaan tarpeisiin ja odotuksiin myynnin strategiassa ja prosesseissa. Tarjoamme tätä palvelua auttaaksemme yrityksiä menestymään kilpailluilla markkinoilla.

Palvelumme sisältää perusteellisen asiakastuntemuksen kehittämisen. Analysoimme asiakkaiden tarpeita, ostokäyttäytymistä ja odotuksia, jotta voimme räätälöidä myyntiprosessit ja viestinnän vastaamaan näitä tarpeita.

Lisäksi autamme kehittämään myyntistrategioita ja -taktiikoita, jotka keskittyvät asiakkaan arvon tuottamiseen ja pitkäaikaiseen asiakassuhteeseen. Tämä voi sisältää esimerkiksi personoitua markkinointiviestintää, asiakaskohtaamisten parantamista ja myyntitaitojen kehittämistä.

Palvelumme avulla yritykset voivat saada kilpailuetua luomalla vahvan asiakaslähtöisen myyntikulttuurin ja parantamalla asiakaskokemusta. Tavoitteenamme on auttaa yrityksiä menestymään pitkällä aikavälillä luomalla kannattavia asiakassuhteita ja saavuttamalla myyntitavoitteet.

Asiakaslähtöinen myynnin kehittäminen palveluna auttaa yrityksiä ymmärtämään asiakkaiden tarpeita paremmin ja tarjoamaan heille parempia ratkaisuja. Se edistää pitkäaikaista asiakasuskollisuutta ja kasvattaa liiketoiminnan menestystä.

Markkinoinnin suunnittelu

Markkinoinnin suunnitteluprosessi, jonka tarjoamme palveluna yrityksille, auttaa luomaan tehokkaan ja tuloksellisen markkinointistrategian. Prosessimme koostuu useista vaiheista:

  1. Tilanneanalyysi: Arvioimme yrityksen nykyistä markkinointitilannetta, kilpailutilannetta ja kohderyhmää. Keräämme tietoa markkinatrendeistä ja asiakkaiden tarpeista.
  2. Tavoitteiden asettaminen: Yhdessä yrityksen kanssa määrittelemme selkeät ja mitattavat markkinointitavoitteet. Näiden tavoitteiden tulisi olla linjassa yrityksen yleisten liiketoiminnallisten tavoitteiden kanssa.
  3. Kohderyhmäsegmentointi: Analysoimme kohderyhmän demografisia tietoja, käyttäytymistä ja tarpeita. Jaamme kohderyhmän segmentteihin, jotta voimme räätälöidä markkinointiviestintää ja -toimenpiteitä kullekin segmentille.
  4. Viestintästrategia: Kehitämme selkeän viestintästrategian, joka kuvaa yrityksen viestinnän lähestymistapaa, viestintäkanavia ja sanomaa. Pyrimme varmistamaan, että viestintä on kohderyhmälle merkityksellistä ja houkuttelevaa.
  5. Toimenpidesuunnitelma: Laadimme yksityiskohtaisen toimenpidesuunnitelman, jossa määritellään markkinointitoimenpiteet, aikataulu, vastuut ja budjetti. Tämä auttaa yritystä seuraamaan markkinointitoimenpiteiden toteutumista ja aikataulua.
  6. Toteutus ja seuranta: Käynnistämme markkinointitoimenpiteet suunnitelman mukaisesti ja seuraamme niiden tehokkuutta ja tuloksia. Tarvittaessa teemme muutoksia ja optimointeja parhaan mahdollisen tuloksen saavuttamiseksi.

Markkinoinnin suunnitteluprosessimme takaa, että yrityksellä on selkeä ja tavoitteellinen markkinointistrategia. Autamme yrityksiä saavuttamaan parempia tuloksia markkinoinnissa, kasvattamaan asiakaskuntaa ja vahvistamaan brändiä.


Ota yhteyttä

Erottele useampi sähköpostiosoite pilkulla.

Jaakko Honkaniemi

Toimitusjohtaja
jaakko.honkaniemi@kaskara.fi
+358 400 380 867

Jussi Honkaniemi

Myynti
jussi.honkaniemi@kaskara.fi
+358 400 716 397

Markus Ohra-aho

Yrityksen kehittäminen
markus.ohra-aho@kaskara.fi
+358 40 1357 520