Pietarinkirkon edessä on piste, jossa toria ympäröivät pylväät menevät toistensa taakse piiloon. Barokin rakennustaide antaa esikuvan myös nykyajan markkinointiin. Mahdollinen uusi asiakas pitää kädestä kiinni pitäen viedä oivaltamaan mitä Bernini tarjosi laatua vaativille.
Jos mahdollisten asiakkaiden lukumäärä on suuri ja kertaostos pieni, harva vain sattumalta kävele tuohon pisteeseen ja katsoo oikeaan suuntaan. Heille pitää markkinoida (puskaradio, mainostaminen), miksi kyseinen piste eroaa koko torin muista pisteistä. Jos asiakas haluaa kuvata Pietarin kirkkoa, yleensä se otetaan torin keskustassa.
Jos asiakas haluaa ainutlaatuisen kuvakulman torilla, hänet pitää saattaa kädestä kiinni pitäen tuohon kyseiseen pisteeseen. Ne joita se ei kiinnosta, eivät kuulu kohderyhmääsi joten älä tavoittele heitä, jos et halua kilpailla hinnalla vaan laadulla. Jos keskityt laatuun, asiakastyytyväisyys kasvaa (vahvistaa puskaradiota) ja kate paranee.
Yrittäjä on alallaan auttaakseen asiakkaitaan - vahva sisäinen palo myydä vain parasta. Markkinoilla on niin paljon eri asiakasryhmiä, että kaikkia ei voi auttaa. Pitää valita, keitä autetaan, ja siksi asemointi on koko liiketoiminnan peruskivi. Autamme sinua kohdentamaan kohdistamaan avun oikeaa kohderyhmään ja määrittelemään sen koon.